.......att släppa taget!

Om ångest....ångest för hur livet kunde bli som det blev oavsett ur ett, positivt eller negativt perspektiv. Att inse att........du kan verkligen inte mena att du ska tro att du ska....igen springa ifrån dina röda stoppljus?!?!? Eva, nu får du skärpa dig. Men så skönt när ångesten släpper och jag inser att jag vill ta steget......igen. Steget att sätta gränser på ett konstruktivt sätt, känna mig nöjd med mig själv och det jobb jag faktiskt utför....varje dag. Beklämd blir jag dock när jag inser att, det inte riktigt blev som jag tänkt. Men jag har gett mig själv 2 år att "hitta rätt". Blev det här rätt? Ångest.....är jobbigt, ger magbesvär, högt blodtryck, känsla av håglöshet och en fruktansvärd trötthet. Meeeen jag tampas med att fokusera "bara" på att finna min egen hälsa och inte alla andras först eller tänka hur och när det är bäst att stampa ner foten.

Trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Börjar så smått.....