Nu är det ett tag sedan......


Att längta efter någon, det är svårt även om man inte träffas så ofta är längtan efter någon som är långt borta mer svår än till någon som bara bor en liten bit bort. Jag vet inte men så känner jag.

Efter en hektisk vecka med för lite folk på jobbet så har det ändå blivit fredag.....har just varit hos vänner och kommit hem. Tänk att man dag efter dag ändå går dit och känner sig uppfylld när man går hem.....konstigt. Nåt att tänka på.


I soffan sitter tre mysiga ungdomar och ser film, i morgon blir det hockey för hela slanten.

Kommentarer

Sofia sa…
Sådär, nu har jag hittat till din blogg, har hört ryktas om att den fanns men inte vetat riktigt var, nu du "bloggarmoster" ska jag allt hålla mig uppdaterad!
Maria sa…
Åh, jag vet allt om längtan Eva. Längtan efter någon kär långt borta är djup, längtan efter någon i din närhet är sorgsen för den innebär en oönskad distans. Lägtan efter någon som gått vidare är bitterljuv - då den bygger på de minnen som frambringats för stunden. Jag är en enda stor miserabel benhög av längtan :))
Saknar dig djupt!!!!!!!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....