Börjar så smått.....

Målkarta 2013!
Att försöka planera utan att prestationsdemonen ska ta över. Jag inspireras av andra och har satt mål för detta år med mitt liv. Det viktigaste är dock att få bestå i det friskare livet och vara rutinfast med de viktigaste rutinerna först, äta, sova, motionera, jobba. Det finaste just nu är att ljuset kommer med väldans fart.. redan nu märks skillnad. Det känns helt underbart. I veckan ska jag fundera på om detox är nåt för mig och hur jag ska planera ihop mitt intag av kalorier kan se ut efter att ha gjort en matkalkyl. I övrigt fortsätta med träning 3 ggr/v. Start ikväll kl 18, nästa pass i morgon 15, och sista på fredag i skidspåret med mina eget nyvallade skidor.
Nedan ett par fina bilder från helgen i Ammarnäs.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!