En trött liten mamma.....

Har under de senaste månaderna inte skrivit, det har varit mycket annat, har bl a en väldigt sjuk mor som jag trott inte skulle klara upp det. Men igår var jag där, hon visade mig hur jag ska sticka hälsteg på sockar. Det ser ut som jag kommer att "ärva" det när hon går i graven. Mor är tillfreds och redo för att fara till "storpappa" som hon säger.

Har förstås gjort en massa roligt också men jag kommer inte ihåg allt, 50-årsfest med maskerad var det senaste, det var jätte trevligt.
Det allra roligaste var nog ändå att min ena utflugna bonusdotter som inte haft kontakt med oss sedan i Maj har skickat ett brev som jag tror är en invit till kontakt. Det värmer en bonusmammas hjärta.

Äntligen har det också kommit lite snö, hoppas den får stanna kvar. Det är bara ett par grader kallt och bara 1 mån kvar till jul och ett nytt år.
Vi ska fira hela familjen och jag hoppas på alla barn hemma.

Nu väntar jobbet och en dag med livsstilspatienter bl a.

Ha det, ni som hittat hit.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....