Halvvägs till 50!

Blev denna dam....har fått riktlinjer att INTE kalla henne den "äldsta". -Mamma, då känns jag ju så gammal.
Hon har firats i helgen med en riktig familjesamvaro.....Hemmagjord blodpudding, tacos, tårta och en massa videofilmer från när Robert var 3 år, -97 och -98. En helt underbar helg alltså.
Från Malånäs i lördags i strålande solsken och -32.

Veckan har börjat bra. Har "hittat formen" igen efter att ha varit förkyld, skidat än så länge ett par mil i längdspåren, det är skönt och känner mig helnöjd efter varje tur. Försöker hitta tillbaka till att orka mig också upp i tid på morgonen så jag hinner min Yoga-meditationsstund men det kommer väl. På fredag blir det annan mental näring hos en annan jobbarkompis. Fotbad, trevlig samvaro och ett par glas vin.

Framför allt känns det skönt att sonen har äntligen blivit friskare från sin hosta och förkylning. Började tappa sugen eftersom han är inne på sin 4:e vecka.
Nu har ungdomarna "left the building" och jag ska hurta iväg på ishallen och skriva matchprotokoll så pennan glöder. Malå möter Norsjö i "derby". Det ska bli trevligt.

Trevligt att det finns de som "tittar" på min blogg....Jag har lovat "efter" bilder men de kommer när jag känns mogen att visa dem. Lite förhandsvisning har ni redan fått men jag vill göra dem mera "proffsiga". Inget opretentiöst men det ska vara bra bilder.

Kram och ha en fortsatt bra vecka, whoever and where ever you are!

Kommentarer

Sofia sa…
Den äldsta - ja det låter gammalt, fast jag fyller ju lika mycket i år och då är jag den yngsta :)

Härliga bilder du har tagit!

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....