Januarimörker!

En liten resume sedan sist jag skrev. Helgen i Stockholm med mina systrar kommer vi att göra om, då med våra "gubbar" me och kanske lite show med Robban Gustavsson. De tipsed gav min äldsta syster redan för ett par månader sedan.
Skolan har gått bra och jag är godkänd. På jobbet har det inte hänt mycket arbetsmiljömässigt men jag har "lagt" ner att vara så på....det finns annat som är roligare. Politiker har jag blivit, KS bl a och så d roligaste, cirkelledare för "familjeverkstan" på SV.

2:a advent hade vi glöggfest och firade att Ellinor

definitivt kommit hem från USA.

Här kommer ett litet urval av det trevliga vi gjorde den kvällen.
Kanoeing.
dags att sova!
The winner i Bowling!
"Lillpare"
Inför 1:a advent med äldsta barnet.

Tur att jag inte behöver köra bil idag. En skön söndag med hostande ungdomar i köket och söndagsbak. Julen överstökad och det känns bara bra. Inget "jultroll" som spökat. Jag har inte haft panik över allt som ska vara, har gjort det jag velat och sedan låtit resten vara. Det blev jul ändå.
Nu väntar nya utmaningar och målsättningar. Husvagn, USA, sommartorp mm mm. Det ska bli kul.
Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....