Beslutsamhet....


...kan snabbt bli något annat. Har haft en bra vecka i Norrfällsviken med vänner, vi har dock haft höst i luften så det har inte varit något bikiniväder. Vi har beslutat oss för att se oss om efter ett mindre hus....till allas förvåning. I Malå. Idag känns jag inte vilja förflytta mig någon annan stans och att pendla känns inte som ett alternativ. Det blir för mycket för min rygg och stress trots att jag jobbar kortare dagar. I morgon kanske det känns annorlunda men idag är det så här. I morgon blir det kontakt med chefen....har skjutit och skjutit på det men nu är jag så redo som jag kan bli. Min käraste jobbarkompis kommer hit för en fika och jag hoppas att det kommer att ge en del. Men huga så svårt det varit.....
Idag mitt första yogapass för hösten......min styrka??!! vart har den tagit vägen??!! och magen??!! är jag gravid? Nä nu blir det andra bullar.
Kramiz!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....