Beslutsamhet!

Vilket ord....kan man verkligen veta alltid till 100%. Skööönt med existensialism en sådan gång när man inte kan eller vill riktigt bestämma sig.
I alla fall så vill inte min rygg det jag vill...få se om vi i framtiden kan hitta en annan lösning som inte blir så kostsam, så jag lämnade bakdörren öppen för att jag TRIVS så himla bra på IVA i Lycksele. Jag har provat, gillar det, och ångrar inget.

En sak i taget...
1. sälja huset om det går.
2. ?

VI är 2 om allt och vi är seriösa. Är det någon som är intresserad så hör av er. Jag ska däremot inte skiljas om ni hör det. Blir det sålt så funderar jag vidare på vad framtiden kan bli och jag har nån stans att bo om det blir sålt nu, inte flashigaste stället men ändå tak över huvudet (inte sommartorpet). Kanske jag renoverar det förresten om jag säljer huset, då har jag ju råd att anlita hjälp ;)
Nåja, nog om det. Nu ska jag boka en resa till Paris, kolla om det blir fest nånstans om några veckor, har just insett att jag missat/r alla danser på Talludden i sommar. Men nästa sommar då ni...kommer att ansöka om 6 veckors semester miiiinst.

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....