Sitter i sirapen.....

Lagom till helgens födelsedagsmiddag för äldsta dottern så lånade jag hem tapetkataloger så nu blire tapetsering. Rummets utseende nu, tanken är att det ska va mer romantik inblandat, en mer levande tapet, en säng, stolar, skrivbord mm mm. Att användas som gästrum när det är klart.
I födelsedagsmiddagen ingick att mellersta dottern med sambo också kom hem och lördagens bravader var att köra lite skoter men före låg tre killar på knä, nästan tillbad, ja ni ser ju, finns väl inget bättre skotermärke eller?

Morgonen bjöd på en timslång prommis med hunden i kylan, det var friskt. Jag behöver komma igång nu och inte försoffa mig men det är svårt. Jag vet inte vad jag gör för fel men kilona rasar inte precis av mig. Snart har jag lyckats lägga av med olaterna godis och vin, få se om det blir bättre. Jag tror ju inte att det ska göra något men i helgen har jag räknat och det HAR faktiskt betydelse.


Målet att träna 1 gång per vecka på gym ska väl gå bra. Har förhoppning att få ta mig en tur på skidor också nån gång då och då men det som drar ner mig just nu är privat....hoppas det löser sig snart annars kommer jag att drunkna.
Kan inte allt bara lösa sig. Tur att jag har tapetsering och att inreda ett rum att tänka på annars känns jag bli tokig. Jag hatar när det strular.
Nu ska jag ta en tidig kväll, är trött i huvudet av allt......Tur att jag har mina barn att tänka på och att jag känns stabil i övrigt, på jobbet mm jag får försöka med mental träning och hoppas att det räcker.

Ge mig styrka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....