Våga vägra grapefruktjuice!

Sagans slut börjar att närma sig, 2 dagar kvar innan jag äntrar flyget till Chicago. Allt har varit helt underbart. Jag har verkligen fyllt på mina energidepåer. Har solat, badat, kört bil, haft tjejfest, shoppat bl à i Orlando mm mm. Framför allt fått prata med min underbara bästa vän, det har jag behövt. Det enda som hon inte fått mig att göra är att dricka grapefruktjuice :D. Annars känns vi vara lite i samma fas i livet så d är många tankar och nattliga samtal omkring detta. Faktiskt så som jag inte trodde är att min lever faktiskt mår ganska bra, några Margarita kvällar och Martinikvällar förstås men inte för mycket. Ser fram emot att komma hem och jag hade bestämt att jag inte skulle längta hem så d gör jag inte men jag är färdig att åka på onsdag morgon. Förhoppningsvis ryms allt i resväskan som jag köpt till mina nära å kära, har inte kollat än hur mycket...d blir i morgon, stora packardagen. Ser också fram emot att påbörja "vägen tillbaka". Tar med mig en del av Marias ord runt detta till min egen rehabilitering.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....