Nästan ett år senare...


Så är fortfarande huset kvar och de som tittade sist är inte intresserade, tråkigt. Jag skulle verkligen vilja ha huset sålt eftersom Ulf jobbar borta så mycket som han gör. Det skulle vara skönt. Nåja jag kan inte påverka det så då får jag släppa det å ta nya tag. Det är ju inga fel på vårt hus, det är i bra skick och helt beboeligt, behövs ingen renovering före inflyttning. Tapeter jo visst men d behöver ju bytas lite nu å då vad jag förstår räknas det ju som nåt man inte räknar till fel nuförtiden. Garaget är lätt att återställa till garage så dä ju heller inga problem och så är ju läget perfekt, nära till skolan och många barn i området.

Litte Bilder från Byske där bästa vännerna tillbringade en helg tillsammans med oss. I helgen blir d att åka tillbaka och ta emot en av döttrarna i huset och traktera med surströmming, vi hade oxå tänkt hinna en sväng på Nolia om vädret känns bra. Är d sol så solar vi och är d halvdåligt så åker vi till Pite.

Tjing.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....