Packar igen å drar....


Syrran å jag på Svergoträsk när d begav sig.

Förhoppningsvis till varmare nejder. Från i morgon och ca 2 veckor framåt har jag postadress Byske havsbad. Få se om jag klarar att vara där så länge. I alla fall så längtar jag tillbaka till Maria för vädret har verkligen inte visat sig från sin bästaste sida. Igår dock njöt jag i fulla drag på Altanen och fick lite sol på mig. Sprang min runda sent på kvällen och det gick väldigt bra att somna ändå. Är nu uppe i 5 km/ per runda, d va mitt delmål, så nu siktar jag på 1 mil till 30/8, få se hur d går.

Soluppgång Vero Beach Maj 2012

Gullpluttarna som snart ska flytta.
Har inte heller berättat att min bästaste dotter fått sitt första jobb som miljö- och hälsoskyddsinspektör, livsmedel i Årjäng. Hon var en av tre uttagna av 25 sökande som fick jobbet. Gissa om jag är stolt. Så nästa år kan vi åka på bilsemester i Europa och stoppa där ett par dagar på dit och hemväg.



På midsommarafton hade vi det lugnt och trevligt, d blev en tur på Malånäs och sedan midnattssolen, inte att förglömma. Jag behövde inte åka på Nalo denna gång.
Solnedgång Fnöskis 120623
Vårt nya gästrum.
Så projekt avsluta projekt, 1 va ju löpningen, trodde inte att jag skulle bli en löpare men jag är mäkta nöjd. Nästa var ju gästrummet och projekt tapetsera första gången i livet. D gick oxå bra.....tillslut. Jag kommer däremot att välja annan sorts klistring nästa gång, INTE förklistrade. D är kvar att bädda sängen och sätta upp rätt lampa annars är d klart. Sköööööönt. Så här fint blev d.
Jobbet då, jag har hälsat på 2 gånger per vecka sedan snart 4 veckor och d räcker gott och väl. Har varit där idag och jag tror d är därför jag är så himla trött. Längtar till sängen å sova.

I övrigt taggar jag för första besök hos min läkare på stresskliniken i början på Augusti, start av gruppbehandling 14/8 och surströmming med syskonen på min altan i slutet på Augusti.

Luv ya å kramar till mina systrar från 3:an.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....