En vanlig dag....

Goda nyheter kring ekonomin....idag i mitt horoskop. Kan d månne vara att jag får min deklaration idag då? Nåt annat kan jag knappast hoppas. Spännande!

I helgen ser jag fram emot att få rå om mina barn. Robert och Alice, Helene kommer hem från Umeå med ett gäng kompisar och så är ju Ellinor hemma. Det blir palt och sedan ska vi vara hundvakt. Fast först kränger vi lite hamburgare på VM.

På jobbet har d hänt en del, (som vanligt), just nu jobbar jag som samordnare för ett samverkansprojekt mellan kommun och landsting. det känns kul, jag är taggad, bara vi får ihop det. Har äntligen bestämt mig också, ska plugga i höst, d blir handledningsmetodik, komplettering C-kurs och om d går bra så blir d magister och vidare som jag tänkt tidigare, tänk att det tog 6 år att bestämma sig. Kan d bero på at jag känner att jag (äntligen) fått utveckling åt d håll jag vill på jobbet. Pedagogisk ledning av studenter och samordningsfunktion till en verksamhet som jag varit med och tagit fram förslag på hur den ska organiseras. Ska förhandla hösten med min chef så fort hon kommer tillbaka från sin ledighet. Jag hoppas på ett bra tillmötesgående och att jag får utrymme för studenter och studier utan att d ska kännas som att jag "tappar" varken ekonomi eller klinik.

Nu ska jag hurta iväg på jobbet....äntligen en dag jag kommit mig upp i tid. Det har blivit så ljust så att jag vill aldrig gå i säng på kvällen.....Häääärligt.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....