Oooooojjjjjjdåååå!




(Gloria Estefan Resort, Vero Beach FL)
Inser att jag lovat för mycket....."uppehåll över semestern" Förlåt mig....Jag har fastnad i FB-träsket men börjar inse att jag behöver det här också.
Semestern då....Helhärligt men kallt. En upplevelse för livet. Jag har "walking in Memphis" down Union ave och på Beale street. Graceland - måste upplevas. NHL hockey, Nashville, Skellefteå arena släng dig i väggen. Ryman Auditorium (Grand Ole Opry), där har i princip 40-60 talets stora rock/country stjärnor varit. Johnny Cash, Elvis, Jerry Lee Lewis, Brenda Lee, Dolly Parton mfl mfl. Jag säger bara vikken resa.

Början var dock inte så trevlig...I New York blev vi fast p g a århundradets snöstorm, alla flyg var inställda. Efter en MYCKET strapatsrik taxiresa till Bradley, med en taxichaffis som "knaprade" piller som andra äter pix, så var vi framme vid hotellet. Snacka om skönt att krypa ner mellan lakanen och sova. Dessutom att veta att vi hade 100% tur att överhuvudtaget få en resa från NY dagen efter. Andra fick vänta flera dagar.
Vy från Fasters balkong, Vero Beach FL
Nåväl, väl nerkommen till min kära vän så var det både varmare och ingen snö.
Robert, Maria, Ulf framför Gloria Estefan Resort.
Jag avslutar här och fortsätter min reseberättelse om några dagar.
Ha det

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....