Nytt liv....


Efter helgens bravader är det en ny vecka med nya möjligheter framför oss. Med tanke på allt snöande så undrar man om det någonsin kommer att bli vår och sommar. På en månad bör det ju vara borta eller??


Palten gick bra, sällskapet var trevligt och musiken var lite för hög. Det gick inte så bra att prata över huvud taget. Isladan känns väldigt stor trots mycket folk. Ja, ni ser att jag var ute. Mellan syster med man dök upp och var inte sena att tacka ja till att sova över. Hade redan på torsdag "lockat" min gubbe att följa med men han var svårflörtad.

Vad jag har förstått av mina barn så hade de väldigt trevligt.....d va kul. Själva tävlingen var välorganiserad och mycket folk var det.


Idag väntar förberedelse av undervisning av studenter och för träff med kommunen i morgon. Sedan en lååååååång och skön påskledighet. D va länge sedan. Jag återkommer efter den.


Ha en riktigt skön påsk.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....