Aja baja optimistkonsulten!

Så har jag fått prata med min rehabkonsult. Fick genast "smäll på fingrarna". Arbetsplatsbesök t o m start av gruppbehandling, as in fika, allmänt träffa och INGA jobbrelaterade saker. När jag reflekterar över det så låter det ju faktiskt ganska sunt. Vid min gruppbehandlingsstart så ska det planeras hur min framtida arbetsträning ska gå till.

Det känns alltså helt awesome som Ellinor skulle sagt. Den stress jag byggt upp rann av som vatten på en kvarn, nästan. Det låter lite upp å ner men jag gjorde rätt å väntade ut rehabkonsulten. Nu ska jag äta middag med min älskade och ha en mysig fredagskväll.

Tjing!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....