Idag har det....

......varit en nästan vanlig söndag. Det regnar, ej ovanligt men jag ser faktiskt solen genom molnen. Ulf gör sig redo för vårt företags mest hektiska tid, markberedningssäsongen. Vi är ungefär 1 månad sena p g a den sena våren. Mest troligt tar han nog sin semester efter det är färdigkört så jag får ha hela sommarveckorna för mig själv, faktiskt så både ser jag fram emot det men det känns tungt att han ska vara borta så mycket. Att se det positiva i sådant kan ju vara lite kontroversiellt eftersom jag inte längtar precis alla dagar efter ensamheten men d är ju heller inget fel i att längta efter egen lugn och ro.
I helgen har jag treatat både Robert och Ulf med varsin god födelsedagstårta och vi hade fint väder i går så vi kunde äta i uterummet. Det var härligt.

Positivt, det är nystädat i hela huset, Zorro finns här hos mig, hoppas på att rätta köparen för huset kommer att dyka upp snart, jag gör det bra med min motion.

Ha en bra söndag, Tjing!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....