Nu är d klippt!

Mina sista kreditkort....Har bestämt mig för att prova en köpfri månad Januari 2013. Å vad är d då? På Plus hade de ett repotage om en familj som provat 1 år. Jag har en kompis som provat, de sparade till 2 resor det året. Jag har problem med att handla lite för mycket när jag har mina ångestpåslag. Det här vill jag ska hjälpa mig. Det känns skönt att ha tagit beslutet och skönt faktiskt att berätta det här. 
Jag skäms inte, det har inte dragit i väg i skulder, det är bara så att det är väldigt lätt att "glida" när man har ett kort. Du begränsar dig lättare om du inte har kortet i din hand.

Ha en bra torsdagkväll alla!

Kommentarer

Äldst dottra sa…
Finns ju miljoner med människor som handlar för att fylla ett tomrum.. Lätt hänt.
Jag har också varit shopp-a-holic periodvis och de tror jag har berott på att man inte mått toppen bra. Själv har jag de gångerna tänkt.. Behöver jag verkligen de här?? ..VERKLIGEN!?

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....