Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Måste bara skriva ett par ord efter 2 underbara dagar i Hemavan, hur kan en kurs med bara korvstoppning bli så kul att det är underbart?

Har varit på årlig utbildning och uppdatering för distriktsköterskor i Hemavan nr 1 till varför det var så bra är Linda Nederberg, coach och driver eget (doyourvision) hon pratade om det inre ledarskapet och hur viktigt det är för oss människor ffa kvinnor, tror jag, hon sa det aldrig men..... Ivf kontentan......tänka......känna.......agera för att medvetet leda dig själv i livet. Jippie, det känns som jag är på rätt väg.

Jag blir tokig, skulle vilja lägga in fler vackra bilder men fattar inte hur det fungerar......ett mysterium att lösa men det ska jag.

2 ungar och en go hund väntade och längtade vid hemkomsten...nu ska det bli skönt att rasta hunden, duscha och gå i säng.

God natt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....