Ja, det här trodde jag inte om mig själv....





Försöker väl ändå, känns lite konstigt att i cyberspace lägga fram saker som jag inte vet vem som läser....nåja. En bild på mig och min make i Parga, ett annat paradis på jorden. Idag har jag upptäckt att det blivit höst, löven har börjat gulna...tack och lov så har vi nyligen kommit hem så jag har Pargaminnen färska i huvudet. Efter hemkomsten från Parga direkt på jobbet och i helgen har jag börjat städa ur husvagnen som vi ska sälja, bakat bullar och kokat lingonsylt. Idag på jobbet har jag tagit hand om en sköterskestudent (termin 6, sista terminen) de ska jobba självständigt....jag har varit slavdrivare. Näe riktigt så hemsk är jag inte. Sjukgymnasten har stuckit 20 akupunkturnålar i min kropp mot den inflammation som jag dras med i nacke och bröstrygg. I kväll har jag motionerat 1 timme med min underbara lilla hund, varit på VV och just nu sitter jag här och lyssnar till min underbara makes långa sövande andetag, han sover redan. Tack för i kväll.






Kommentarer

Elisabet. sa…
Oj, har du precis börjat att blogga! Jag minns hur lycklig jag blev när nån kommenterade ...., då ska jag titta in ofta och läsa om Malå .., jag tror, frånsett Leina som flyttade, att du är den tredje bloggerskan som jag känner till hemma .., Ingela finns ju också med.

Lycka till!
Maria sa…
Vad härligt att se en bild på dig och Ulf, och att höra lite om ditt liv. Jag längtar efter dig, så väldigt mycket!
Kramar till er alla / Maria

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....