I mitt andra liv blir jag nog........

Har en förkärlek för inredningsprogram, det är kul, att vara kreativ, kan man förstås vara på många sätt, träning t ex är väl kreativt. Mäklare verkar också helt ok. Ang kreativitet och träning, har rivstartat med 2 pass redan i veckan. Det funkar, jag känner mig stark och det är ROLIGT. Har faktiskt längtat dit.
Nu ska jag avsluta min dag med att läsa en massa tråkiga papper som jag inte vet om jag orkar läsa för det hör till mitt jobb och just nu är jag ju ledig.
Igår tände vi ljus för min makes kära bror som hastigt gick bort för 1 år sedan. När jag tänker på det så kommer känslorna och tårarna tillbaka precis som jag kände då, sömnlösa nätter, många tröstande ord, värme, närhet, saknad, oro, mm mm. Tänk att vi ändå helar oss själva, tiden läker alla sår, även om det bästa hade varit att han fanns kvar.
Gäääsp, 1 vecka till snart slut, det som såg ut att bli en lång månad har snart sprungit till sitt slut, sov gott.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....