Sköna Januari!








Tittade i almanackan idag och såg till min stora lättnad att den snart är slut, endast denna vecka och 1 vecka till. Min arbetskollega stoppar in huvudet genom min dörr och tyckte att "visst gick helgen fort", jo, och förra veckan också, svarade jag. Tänka sig att det kan kännas så bra. Hoppas att det håller i sig. I helgen (som gick så fort) har jag ändå hunnit med att rensa i röran, städat upp i matkällaren/förråddet, planterat om lite blommor mm mm men ffa bakat matbröd och bull ar bl a, skickar med en fin bild. Förresten är det någon som är sugen är det bara att hälsa på.

Har också hunnit med fika hos min kära gamla mor, igår. Hon var pigg och alert och stolt över sin nya rullstol.
Hittade också en del fina bilder av min tunnbrödsbakande son, visserligen före jul men väl värt att visa, är han lång eller........Nu planeras det för mera bakning inför marknadshelgen och deras skolresa. Det verkar som vi kommer att få ihop det förutom att i Malå är bagarstugan STÄNGD Januari till Mars, det var inte roligt. Få se nu hur vi kan lösa det. Ska ringa runt lite.
Nu väntar träning......

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....