Rekord i år.......090203

Liksom rekord i förkylningar......jag är s j u k, ordentligt, febertermometern visade 38,6 grader i morse, det känns som att huvudet ska sprängas, orkar inte hålla upp kroppen, armarna är blytunga, det enda jag orkar är att v i l a. 4:e dagen idag, jag ringer sjukvården och kommer som vanligt fram d i r e k t. Min jobbarkompis tycker att jag ska komma till doktorn "vi är alldeles för dåliga på det", OK då tycker jag, känner mig inte stark alls att ens diskutera hennes förslag.
Efter ca 5 minuter hos dr så har jag räddningen i min hand......medicinen, hoppas bara att det hjälper.
Iaf jag vet att jag inte är ensam det är väldigt många som varit och är ordentligt förkylda under denna vinter både en och två gånger.
Tur också att min älskade gubbe är frisk och kan ta hand om oss sjuklingar här hemma.

Så här kallt har det hittills varit i vinter.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....