En dag i livet!

Idag tyckte jag det var kallt på väg till jobbet....31 grader. Huvva!! Mitt på dan sol och ca 15 grader sedan när solen gick ner 25. Har just läst en "bloggarkompis" inlägg om varför man bloggar. Jag började blogga för min väninna flyttade till USA, enkelt att hålla kontakt tyckte vi men hon slutade och nu tycker jag att rubriken på mitt säger allt. Det är mer "rattåt" att sitta framför Tv´n samtidigt som man är ute i cyberspace och "tömmer huvudet". Viktigt tycker jag vid kommentarer är att de är konstruktiva, annars så kan jag ju hålla mina fingrar i styr. Att blogga ersätter ju inget IRL, om det vore så, kanske jag behövde tänka efter vad syftet med just min blogg är. Var ute på Imala och kollade för ett tag sedan, där tycker jag personligen det har spårat ur på debattsidan.....Nåja vi har ju frihet att göra som vi vill vad gäller våra yttranden, det är också kul att det är de positiva som lever kvar längre än andra. Och att jag bestämmer själv hur jag vill ha det......
Tjing.

Kommentarer

Ingela sa…
En bloggare som jag läser skriver så här: "Ibland vet jag inte vad jag har tänkt förrän jag har skrivit det". Det är också en bra anledning att blogga tycker jag, eller att skriva på annat sätt. Det hjälper en att tänka efter och förstå både mig själv och andra. Men det orkar jag inte skriva om i min egen för då kommer det väl nån sur kommentar...

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....