Frisk luft......eller utvädring av gamla bakterier.

Idag har jag orkat gå till och från "gropen" och rastat Zorro, det var skönt. Sedan tänkte jag, huvva vad det snöat, kanske skulle ta och skotta lite....men se ni vad lite kall luft kan göra, mina bakterier var inte beredda på det nej det blev hosta som fn och svetten lackade efter ryggen. Inte mycket ork här inte. Har iaf orkat en del icke så ansträngande saker succesivt som orken kommit tillbaka. Provade igen ikväll men så fort det blir lite mer puls så känns jag helt färdig, utan kondis och som en gammal gumma. Det kommer nog att dröja minst en vecka till innan nån träning med pulsökning, tur att gammeldags promenad också går bra.

Hörde av en jobbarkompis som hälsade krya på dig och tyckte jag skulle "vädra ut" bakterierna så att jag blev frisk. Vad tur att det kommer en ny dag i morgon med ny energi.....Ha det alla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....