Dagen efter.....

Så hade ett år till lagts tillända.....med ett trevligt kalas i glada vänners lag. Tänk att det ändå känns som "vanligt", hur nu det känns. Vad skönt att ta en dag i taget. Idag har jag varit duktig och grundat trappen och i morgon blir det färg, ivf ett varv. Kvällen blev lugn, film, mys och prat med sonen. Det är jobbigt att inte ha sin "bästis" kvar.

Är oxå glad och tacksam över mina 2 flickor som kämpar på långt hemifrån. De får idag en alldeles särskild tanke av kärlek för att de finns. De och lillebror uppväger det negativa jag känner runt andra saker i livet som jag inte kan påverka. Då är det skönt att ha varje dag för sig själv och att kunna släppa negativa saker därhän efter man smakat, begrundat och reflekterat.

Det känns som överkurs att ta bilder på ett ännu ej klart badrum, kommer åter när det verkligen syns nån förändring. Håll tillgodo med annat i stället.
Kram på er och sov gott.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....