Efter under före...(bildordning)

Men inte klart på långa vägar.



Men nu känns det bra eftersom de är här varje dag. Vi har ju all inredning klar så det är bara att köra.
Igår en bra dag. Vi fick kontakt med Ellinor på Skype, det var kul att se henne på ricko. Hon verkar ha det bra. Sover bra och känner lugnet som hon säger. Vi börjar denna månad att spara inför resan till henne över Jul, det ska bli väldigt kul.
I övrigt följer jag med spänning utvecklingen på mediadrevet kring landstingets underskott.....jag har inte nån konkret kommentar......än men funderar förstås mycket eftersom jag är anställd och har ibland en liten avvikande åsikt än vad mina medarbetare har.
Vad är bäst egentligen??? Ur vilken synvinkel ska vi se det, patientens, de anställdas, politikernas eller övriga befolkningens?? Håller helt klart med nattmössan i Norran i morse.
Ha en helt sjukt bra dag idag allihopa. Sänder mycket kärlek till mina barn långt borta.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....