Ja så var det fredag igen...

Från jobbet 16.30, fick skjuts av min älskade till ICA, handla och sedan hem och laga mat medan Ulf cyklade med Zorro.

Robert hälsar, nyklippt och fin


Kentucky fried chicken med cole slaw och klyftpotatis Yummie.
Efter god mat och efterrätt så sitter jag nu tillsammans med en sovande make i soffan breve. Jag ska avsluta detta inlägg och sedan gå isäng jag oxå.
I morgon Umeå och trevligt sällskap med ungdomar från gårdsrådet.

Det var fler som gillade efterrätten.....

Så här ser det ut i badrummet efter idag.....

Kommentarer

Ellinor sa…
Vad fin Robban blev i håret och vad god maten såg ut! :)

Sötaste Zorro med glassbunken, åh! Krama alla från mig!

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....