Då var en ny vecka.....och helg slut!

Den här veckan har bjudit på många trevliga saker. Min hund som fortsätter att vara lydig, det känns bra, vi har tränat inkallning uuuutaaan koppel på klubben, det ni, jag har borstat upp mig. Onsdag kväll till fredag en tripp till Umeå och universitetet, skola, handledningsutbildning, ska lära mig teoretiskt att handleda sköterskestudenter. Fredag kväll, företagarnas årlig middag på hotellet, väldigt trevligt.

Lördag, först macka och kaffe till nåra kompisar som flyttar hela dagen, sedan lite förberedelser för det som ni ser på bilden, en trevlig middag, fortfarande tillsammans med de som flyttat under dagen.

Vädret har varit härligt så det blev en lång promenad med hunden både lördag och söndag. Söndag i skogen, sedan kurs så vi nästan började frysa och mörkt blir det tidigt också. Hr just slutat med början på min första uppgift som student, ett handledningsunderlag, uuh. I morgon facklig kompetensutveckling i Skellefteå hela dagen, undrar om jag kommer att ha tid för att köpa mig den där ryggsäcken jag ville ha.........:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....