Surströmming i långa rader...

Ja, så hade vi avsmakat våra sura strömmingar för i år både en och 2 gånger. I lördags hos trevliga vänner i B-näs och igår hos panter tanter i M-vännäs. Båda gångerna var helt godkända. Trevligt sällskap och goda strömmingar.

För att återkomma till ett av mina förra inlägg förra veckan. Studenten har visat sig vara en självständig dam med goda kunskaper i bemötande och artighet mot våra kunder. Ni alla som haft praktikanter, studenter eller annat, vet hur det kan vara. För oss är det ju också en 3:e person som ska ha ett professionellt omhändertagande i slutändan och ibland svåra beslut. Då är vi ju alltid med men det är kul att se hur de faktiskt utvecklas på den korta tid vi får ha dem till låns. Det är det positiva idag, jag har också hjälpt en orolig kund till vad jag hoppas, en lösning.
Det är konstigt hur vi får bete oss mot varandra.
Försöker i mitt anletes svett komma ihåg hur jag fixade fler bilder till samma inlägg.....tror jag byter blogg snart..nu ger jag upp och dessutom fick jag tidsbrist, ska duscha, fika och sedan se idol med mina ungdomar som start på min sköna 3-dagarsledighet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....