Sämre syn igen...



Idag en tur till Skellefteå, fick sällskap dit av min bonusdotter, det var väldigt trevligt. Min optiker tycker jag håller på att bli lite mossig, bra långseende men betydligt försämrat åldersseende. Fick prova nya linser med progressivt seende, bra på nära håll och suddigt på längre. Efter en dags användande känns det inte som nåt för mig, jag tror läsbrillorna får bli kvar. Inköpen förutom en tur på ICA Maxi blev, minneskort, sportBH, som går hoppa i utan att mina ***** hoppar ut, en snygg notebook, 3 pocketböcker, lunch på arken i trevligt sällskap och fika på Waynes coffe. Har just fått en kram och tack för en trevlig dag av mitt sällskap, det var roligt.
Nu kom min vikarierande materialförvaltare hem (min äkta hälft), hockeyfreak, lag- ledare, pappa för ett gäng killar som spelar hockey. I morgon ser jag fram emot en trevlig eftermiddag med min mor med promenad ute och gott fika.
Sov gott!
Eva.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....