Idag har det varit en ****dag!


Ensam och allena med allt arbete idag, handledning 1:a dagen av student, inte fått göra klart, glömde en sak, gubben inte hemma, mera arbete än jag mäktat med, hur kan det få bli så här. Känner mig trött i huvudet, nedstämd och kommer på att hela veckan egentligen känts för mycket......hösten har startat, nu ska vi klämma in alla möten också!! Undrar hur andra anställda har det.....har alla rätt mängd jobb efter arbetstid och kan säga nej och INTE ta på sig mer än de orkar?? Det skulle jag vilja ha svar på. Säger då till mig själv, kom ihåg att du är bra, andra lyssnar på dig och min älskade man kom hem och jag fick "pysa" med honom. Noa hade dessutom dammsugat hela huset när jag kom hem, det var såååå skönt så då har jag hunnit mat, motion, mamma och vovve i kväll. Så en sunkig start blev ett bra slut ändå. Nu ska jag gå och sova. I morgon *snyft* kommer vår husvagn att försvinna, den är såld. Många trevliga mysiga färder har det blivit men nu blir det andra färder utanför vårt avlånga land i stället.

Eva

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....