Fokus på det positiva!

Torsdag 13.00 utanför ICA i Lycksele....-Hej, det här va från
företagshälsovården, tyvärr kan du inte komma idag för kvinnan du ska träffa kan inte ta emot dig. Snyyyft. Just idag hade jag en sunkdag. Ledsen, sovit dåligt och inget på plats. Nåja fokus på det positiva...jag fick träffa bästa Ellinor öv
er lunch på Indo café och uppdatera lite saker till husvagnen på dollarstore. Vädret var soligt och fint och jag var hemma vid 15.30 tiden, då tog jag och Z denna vackra promenad.


Igår tog jag premiärturen på mina nya vallningsbara skidor. Tror inte jag åkt på ett par sådana sedan Selm Stenvall vallade mina skidor i småskolan. Det var härligt, bra glid, fäste och skor. Det blir en tur idag igen. Så här såg vi ut precis när vi kommit i "mål". Kvällen var lugn, hockey från 15.30 till sängdags, LUUUULE vann och befäster förstaplatsen i tabellen. Hejja!

Ha en riktigt skööööön Söndag. De ska jag.

Kommentarer

Anonym sa…
Förresten tänkte du på att i fredags var det 100 år sedan vår pappa föddes.

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....