Snart så!

Har jag totat ihop en budget.....vad mycket som "ligger på " hjärnan....som jag bara skjutit framför mig de senaste månaderna/året. Herregud....kanske snart tapetseringen är först och jag har frågat om hjälp. Det ska bli kul att få sätta nya tapeter i Robbans rum. Han kommer förresten att flytta hem till sommaren...till en mammas glädje. Gu va roligt då får jag "rå" om honom i alla fall 1 år till. Det ska bli kul.
Har ordnat om tid till läkare för att planera framtiden och ska vara till företagshälsovården på torsdag. Har behövt ringa dit och uppdatera mig om information omkring rutiner och sådant. Gu vad det känns "mossigt" och segt i hjärnan. Nu måste jag vila....väntar på samtal från "chefen" och sedan blir det skidor i den vackra vårsolen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....