Snart slutet...

...på denna vecka. Fast jag är hemma så går tiden alltså lika fort.
Idag har jag vägt mig och vågen visar neråt, halvkilot jag gick upp förra veckan och ett halvt kilo till, d känns, JIPPIE. Har fotat mig men de lägger jag då inte ut här. Har bara BH och långkallingar på mig.
Det är också bestämt att jag ska till Lycksele. Passar på att åka lite tidigare för att träffa sötaste bonusdottern och bjuda henne på lunch. Sen ett besök på lasarettet till den trevliga IVA personalen och så för min egen skull.
Sovit bättre i natt, dock med hjälp. Ulf kom ändå hem trots att han inte tänkt det....hålla reda på hur han far hit och dit är inte enkelt. Men han har fått stränga order om att inte tjorva med "lillebror" på samma vis, å han lyssnar faktiskt.
Nu väntar frukost och så fundera ut vilken belöning jag ska få för de kilon jag klarat hittills. Har bestämt att vid varje 2 kg neråt blir d belöning i form av annat än mat. Är sugen på bio faktiskt.

Ha en bra dag alla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....