Okej då!!

Skööööna Ammarnäs!

Lillponssen!

En gång per månad......1,5 kg ner....
I helgen varit i Ammarnäs där det snöat och varit hurvigt. Träffade Roger i Sorsele, inser att jag längtar efter min storasyster som är i snöiga Spanien och haft trevlig med mellansyster med gubbe och ätit 2 dagars ransoner med kalorier på 1 dag.
Sjukskriven på heltid...ska på företagshälsovården på torsdag. Äter INTE hormoner.Allt har nog berott på att jag är utbränd....alla runt omkring visste det utom jag, undrar om jag ser vidbränd ut?
Har ett stort sömnbehov, minst 10-12 timmar nattsömn och eftermiddagsvila.Blir fort "hjärntrött" Ja vad mer...mina stöttepelare på jobbet säger att jag måste ta hand om MIG, det är viktigast. Har åkt skidor 3 gånger på en vecka, promenerar dagligen. Funkar bra hemma traktorn är i gång och det börjar så smått ordna upp sig.
Nu ska jag laga middag. Det blir Filé i grönpepparsås med potatis och grönsaker.

Kramar!
Längtar efter dig i massor!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Från Parga till Hemavan....eller hur du utvecklar ditt inre ledarskap!

Så var mitt kort i en almanacka...lite stolt ä ja ju!

Nu till denna toalett igen....